Skolens samlede evaluering 2024/25
Evalueringen for skoleåret 24/25 vil have fokus på skolens trivselsundersøgelse/undervisningsmiljøvurdering fra foråret 2024. Planen for evalueringen kan ses her
Skolens samlede evaluering 2023/24
I skoleåret 23/24 har vi fokus på “Nye prøveformer på Ollerup Friskole”. Se evalueringen her
Skolens samlede evaluering 2021-22
I skoleåret 2021-22 evalueres ‘Folkeskolens afgangseksamen eller anderledes prøver på Ollerup Friskole’. Læs mere om projektet under ‘praktisk info’.
Skolens samlede evaluering 2020/21
I skoleåret 2020/21 evaluerer vi 2 områder:
1) IT på Ollerup Friskole
2) Folkeskolens afgangseksamen eller anderledes prøver på Ollerup Friskole
Se beskrivelse af evalueringen hér
Skolens samlede evaluering 2019/20
I skoleåret 2019/20 evaluerer vi 3 områder:
1) IT på Ollerup Friskole
2) F-dag på Ollerup Friskole
3) Valgfag i overbygningen
Se beskrivelse af evalueringen hér
Se resultatet af evalueringen hér.
Skolens samlede evaluering i skoleåret 2018/19
I skoleåret 2018/19 evaluerer vi ved at sætte fokus på FNs Verdensmål
Læs en beskrivelse af projektet hér
Her kan du se, hvordan der er arbejdet med FNs verdensmål i skoleåret 2018/19
Skolens samlede evaluering i skoleåret 2017/18
I skoleåret 2017/18 evaluerer vi 2 områder:
1) Filosofi for børn – et nyt tiltag fra dette skoleår
2) Specialundervisning/ inklusion på Ollerup Friskole
Læs resultatet af evalueringen hér
Skolens samlede evaluering i skoleåret 2016/17
I dette skoleår evaluerer vi skolens mellemtrin og overbygning med henblik på at beskrive og synliggøre den røde tråd i udviklingen fra indskoling over mellemtrin til overbygning. Evalueringen af mellemtrin og overbygning ligger i forlængelse af vores beskrivelse af en ‘Rød tråd i begynderlæsning og skrivning i indskolingen på Ollerup Friskole’.
Se beskrivelsen af evalueringen hér.
Evalueringen har resulteret i 2 foldere, der beskriver Ollerup Friskoles bud på en rød tråd i udviklingen fra 4. til 9. klasse.
Se folderne hér: (bemærk de første 3 sider er ens – sidste side er forskellig fra melllemtrin til overbygning)
Skolens samlede evaluering i skoleåret 2015/16
På Ollerup Friskole har vi i skoleåret 2015/16 evalueret skolens samlede undervisning ved at sætte fokus på 2 specifikke områder af undervisningen.
1) Lejrskole på Ollerup Friskole
2) Læsebånd
Se resultatet af evalueringen på dette link
Skolens samlede evaluering i skoleåret 2014/15
På Ollerup Friskole har vi i skoleåret 2014/15 evalueret skolens samlede undervisning ved at sætte fokus på 2 specifikke områder af undervisningen.
- Anvendelse af IT/ iPads i undervisningen.
Evalueringens 2 hovedspørgsmål:
- Understøtter iPads de 5 beskrevne mål, der blev skitseret i projetet?
- Hvilken type læring bidrager iPads til på Ollerup Friskole?
Læs resultatet af evalueringen hér
- Rød tråd i begynderlæsning og skrivning i indskolingen.
Evalueringens hovedspørgsmål:
- hvordan beskrives og udvikles en rød i begynderlæsning og skrivning i indskolingen på Ollerup Friskole?
- hvilke materialer og pædagogiske metoder anvendes?
- hvordan overleveres der?
Læs resultatet af evalueringen hér